Monday, October 11, 2010

lucu pun ade, kesian pun ada

lucu + kesian...
lucu tengok situasi kejadian...
kesian tengok mangsa kejadian..
kisahnya begini..
pagi td masa nak anta kakak n adik g skul...
dalam 500m lagi nak sampai skul kitorg terkejut tgk ade sorang budak berlari tengah2 jalan...tengah2 betul...kat line tengah tu..lari lak bukan macam joging, macam tak tentu arah sambil menangis2...panggil mama mama...

eh eh...budak ni pakai baju sekolah kakak la...eh ni kawan kakak ni..ye betul, kawan kakak..tp budak tu umur dalam 4 thun la kot..bukan kelas kakak.. tk jauh dari budak tu nampak tice kakak lak berlari...kejar budak tu..

bukan dekat2 tau..jauh dah dr sekolah...dah dekat ngan jalan besar dah budak tu lari kejar mak die..aduyai...macam mana budak ni boleh bolos ni..nasib baik tak jd apa..macam2 kemungkinan bleh berlaku..kene culik ke..kene langgar ke.. mesti tice tu fobia dah ...make sure pasni kene alert...jgn lepas pandang ngan budak2 ni..


takde gbr2 yer...biasa la ...camera dalam beg...tk sempat nak capai pun...masih terkejut dgn kejadian tu..

No comments:

Post a Comment