Friday, March 4, 2011

result exam...

a'salam..

tamat sudah kakak exam utk penggal 1...start 1/3/11... habis 3/3/11...3 hr jer exam nyer,..

tahun 1 ni tak macam tadika dah...kira pointer okeh...macam kita belaja u dulu2,...

semalam dapat result math...dpat A+...gud kan..

tp kakak tak puas hati...siap kat kertas yg dia catit result dia tu...dia tulis "tak aci"...

tanya kakak kenapa kakak tulis macam tu..

ok...kakak pun crita...dia cakap ...yg dapat A+ ada 2 org...dia dan sorang lagi...boy...dia tak ingat

nama boy tu...boy tu dapat 98%, kakak dapat 97%...kakak frust sikit...maklum la..dulu2 dia

sentiasa terbaik...kakak asyik la tanya aku n papa dia ni...

"macam mana yer boy tu boleh bijak?"
...

aku pun pujuk la dia..

"kakak jgn sedey...lepas ni kakak usaha lagi...kakak bukan tak pandai...kakak careless tu..lain

kali kakak cek balik jawapan tu...salah atau betul"..


utk menghiburkan hati kakak yg dukalara tu,...papanya bawak dia gi makan ikan besar sbb

dapat A+...hahaha...nampaknya aku la yang ++ lepasni...

No comments:

Post a Comment