Monday, November 15, 2010

graduation day..


date : 14/11/10
venue : Alaf

sangat gembira..syukur alhamdulillah..
kedua2 anak dapat anugerah pelajar terbaik..
berdebar menunggu hari anugerah sbb mmg tice diorg buat surprise..
selalunya dah tau awal2 result...kali ni tice surprise ..hr anugerah baru umum..

cerita pasal kakak..
kakak mmg sentiasa jd pelajar terbaik..
result exam selalu dpt no1...amik 9 subject..
smart reader,bm, bi, math, b.arab, sc, comp, pendidikan islam, art n craft..
sume dapat A..
kakak, ibu doakan kakak sentiasa success dan jadi yg terbaik..

cerita pasal adik..
adik ni macam tak sangka sikit..terkjut beruk ibu tengok result...
exam awal tahun dulu adik dapat no 2..tp ibu rasa macam adik cuma bernasib baik jer..
adik kan kuat main...
tp bila kuar result sebenar...ibu terkejut tengok nama adik terpampang jd pelajar terbaik..
so, skrg terbukti sebnrnya adik mmg bijak...adik sbnrnya ade minat utk belajar...
adik kene ucap tq kat kakak sbb banyak ngajar adik
ibu minta maaf sbb tiap kali adik suruh ajar, ibu suruh kakak yg ajar..
ibu rasa macam adik kecik lagi...mcm rasa adik nk main2 lagi..
rupanya ibu salah...rupanya adik dah bersedia nak beljar..
ok...lepas ni ibu janji akan study sama2 ngan adik n kakak..
adik, ibu doakan adik sentiasa success dan jd yg terbaik...kt skul dgr ckp tice yer...jgn melawan..tk baik..


terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan kepadaku anak2 yg bijak...
terima 123 dutchlady....kedua2 anakku membesar dgn susu jenama ni..


No comments:

Post a Comment