Powered By Blogger

Wednesday, October 13, 2010

sahabat..

12/10/10...maz operate...slip disc..
tak mampu nak ckp apa...
cuma mampu doakan mazz semoga tabah...kuatkan semngat..cepat sembuh...
semoga kembali sihat seperti sediakala..
sesungguhnya aku sangat bersedey tengok mazz dalam keadaan begini..
sebak.....aku tak dapat menafikan aku sayangkan kawanku ini...

gambar ehsan dr koknad...
ni mazz...comell kan..
mazz ni kawan uitm...mula2 masuk uitm, masa orientasi...mazz terkemudian sikit la...mula orientasi..aku, nad n alin...2-3hr pastu baru mazz masuk..
walopun kitrog berjauhan,...tp aku rasa very close ngan nad, lin n mazz..trima kasih fb yg mengeratkan kitorg..meh aku tunjuk sikit kawan2 kesayangan aku ni...

nad...cantikkan...macam ida nerina..

alin...sweetkan...

aku semakkn jugak blog ni ngan muka aku ...hehehe


4 ketul je girl cs110 masa orientasi tu...sebenrnya stud cs110 ramai lagi time tu...cuma masa orintasi tu kitorg je yg baru...org2 lain suma dah lama sbb amik pra sci dulu..kitorg masuk terus amik diploma, takyah amik pra2...ala2 cerdik gitu...hahahahha...buekkk...kalo korang rasa nak muntah baca statement ni, silalah pegi toilet yer...




No comments:

Post a Comment