Thursday, September 30, 2010

surat untuk kakak..

Hari ni ade mud sikit nak tulis surat kat kakak..SAFIYYA NAFEESA BINTI SAIFUL NIZAM
ni la anak ibu yg sulung...nampak tu pegang no 1..tu tandanya kakak punya fav no...anak yg pertama dlm keluarga..selalu dlm sukan dpt no 1...belaja pun sentiasa no 1 jugak...alhamdulillah..
semoga kakak sentiasa jd yang terbaik..
ibu doakan kakak jd anak yang baik dan disenangi oleh org2 sekeliling kakak..Amin..


Kakak,
bertuah ibu ada anak macam kakak...dengar kata..selalu tolong ibu...bila ada masalah, kakak selalu menyedari perubahan ibu,..ajak ibu cerita masalah dengan ibu...lega ibu rasa bila ada anak macam kakak yg sentiasa alert dgn perubahan ibu..we care each other..



kakak,
dilahirkan pada 03/01/2004, sabtu...dah 6 tahun usia kakak
pukul 9.40mlm...masuk labour room pukul 9.00mlm...kategori mudah la tu kot..
lahir di Hospital Jengka, Phg
berat kakak masa lahir 3.2kg
masa kakak lahir tokmek ada lagi...tokmek la yang jaga kakak n ibu sepenuhnya sepanjang berpantang..ingat jasa tokmek yer kakak...tok mek meninggal masa umur kakak 7 bulan ..
jgn lupa sedekahkan Al-fatihah kat tokmek sebelum tido yer..

Kakak.
jadilah seorang kakak yg baik dan menjadi contoh untuk adik..
ibu n papa sayang kakak dan adik sama jer..
tapi adik tu kan kecik lagi...die tak pandai lagi..
jadi kita kene mengalah la dengan die...kalo tk ikut die nnti die menjerit..sapa sakit telinga
kita jugak yg sakit telinga kan kan kan...
takpe, nnti die dah besar,..dia jaga kita pulak..


tengok adik..jd ultraman...kuat kan adik...
nanti adik besar boleh la jaga kita...nnti kalo ada org jahat kacau kita, adik boleh tolong kita..kan kan kan..



No comments:

Post a Comment