Powered By Blogger

Friday, October 1, 2010

adik rindu kakak..

hari ni aku cuti....comp kasi cuti jumaat wik pertama n 3 kepada sume staff..seronok
kan...korang tak dapat kan...jeles tak...tak yah jeles la..selma 3 bulan je mcm ni..lepas 3 bulan
kembali seperti biasa...comp kitorg cuti sbb nak cut cost...jimat letrik, air dan sebagainya...agak2
jimat tak??stakat 2 hr dalm sebulan..aku rasa takde la byk mana leh jimat..takpe la dah diorg
decide gitu..


tp ade jugak yg tak best di sebalik tu...takyah la aku bitau kt sini...biar aku n mereka2 jer yg
tau...mb, aku akan cerita kan suatu masa nnti...mungkin???...yang pasti nye aku cukup
berterima kasih kat comp aku ni yg masih lagi sudi menerima aku bekerja n tak penah miss kasi
gaji kt aku tiap bulan..



actually, tu bukan cerita sbnr tuk tajuk di atas..aku nak cerita pasal hafiy atau nama manjanya,
adik...bila aku dah cuti..die pun sibuk la nak cuti jugak..bila cuti bersama hafiy ni...adoi leceh la
nk berfb pun die kacau nk main games...bila aku nk tengok tv...die pun sibuk nak tengok crita
die...bila aku nk buat keje umah...die sibuk umpan aku suruh main fb...bila aku baru nk start fb
die pun sibuk nak main game...sbnrnya die nak suruh aku tengok jer die main...jgn buat apa2..



tup2 ...time lunch papa diorg balik...nampak jer papa dier, terus hafiy tanya..

"papa, mana kakak..adik rindu kakak"

nak tergelak kitorg ..pandai pulok rindu...

mesti la rindu ...hafiy mmg byk masa habis dengan kakak die...gi sekolah sama2...main
sama2...tido sama2..makan sama2..bagus la...semoga diorg ber2 saling sayang...jgn gado2 adik
badik...tak baik tau...

No comments:

Post a Comment